NOSALTRES

Som una escola infantil ubicada a Barcelona, a la zona de Sant Gervasi, amb una metodologia activa i experiencial que ofereix un espai de creixement i aprenentatge per a nens de 4 mesos a 3 anys. La nostra escola s'adapta als diferents interessos i necessitats, creant un lloc on poder desenvolupar el talent. Un entorn flexible, sense judicis, que dóna lloc a la diferència i/o particularitats de cada infant, família i acompanyants.

El nostre equip està format per diferents professionals del món educatiu que acompanyen els nens amb un aspecte amorós, la disponibilitat, el respecte i l'acceptació. 

Els pilars de la nostra escola són els nens, les famílies i els educadors

METODOLOGIA

Partim d'una educació per a la vida, on ens centrem en aspectes cognitius, físics, emocionals i intrínsecs, amb l'objectiu que els més petits puguin ser feliços i responsables amb ells mateixos, la societat i el planeta.

El joc els permet comunicar-se i expressar-se. Es relacionen i creen vincles afectius amb els dos iguals i els adults. A més, aprenen a resoldre conflictes i a promoure la imaginació i la creativitat.
Partim d'una educació per a la vida, on ens centrem en aspectes cognitius, físics, emocionals i intrínsecs, amb l'objectiu que els més petits puguin ser feliços i responsables amb ells mateixos, la societat i el planeta.

El joc els permet comunicar-se i expressar-se. Es relacionen i creen vincles afectius amb els dos iguals i els adults. A més, aprenen a resoldre conflictes i a promoure la imaginació i la creativitat.

El joc és una activitat lliure i voluntària. Per aquest motiu, els diferents materials de l'aula estan acuradament preparats per l'equip educatiu, oferint un entorn de cura perquè els nens puguin descobrir, manipular, explorar, experimentar, observar... Mentrestant, els educadors mantenen una posició d'observació i acompanyament, estant disponibles i atents a les necessitats de cada moment.
El joc és una activitat lliure i voluntària. Per aquest motiu, els diferents materials de l'aula estan acuradament preparats per l'equip educatiu, oferint un entorn de cura perquè els nens puguin descobrir, manipular, explorar, experimentar, observar... Mentrestant, els educadors mantenen una posició d'observació i acompanyament, estant disponibles i atents a les necessitats de cada moment.

La nostra principal eina de treball és el joc, ja que permet el seu desenvolupament a nivell cognitiu, físic i emocional

INSPIRACIONS

  • L'enfocament d'intel·ligència múltiple de Howard Gardner
  • On l'objectiu final és el desenvolupament integral dels nens. Dóna especial importància al desenvolupament emocional i promou la participació, la motivació i l'autonomia dels més petits.
  • L'enfocament d'intel·ligència múltiple de Howard Gardner
  • On l'objectiu final és el desenvolupament integral dels nens. Dóna especial importància al desenvolupament emocional i promou la participació, la motivació i l'autonomia dels més petits.
  • L'enfocament d'intel·ligència múltiple de Howard Gardner
  • On l'objectiu final és el desenvolupament integral dels nens. Dóna especial importància al desenvolupament emocional i promou la participació, la motivació i l'autonomia dels més petits.
"Un nen emocionalment bloquejat no pot aprendre"
Howard Gardner
Les Escoles de Reggio Emilia
Ens ensenya a tenir una altra visió dels nens, de l'estètica i la creativitat. Dóna gran importància als espais (tercer mestre) i els educadors prenen un paper com a socis d'aprenentatge. Altres valors principals d'aquesta metodologia són el compromís escolar, la cooperació i la col·laboració. 

El Mètode Montessori
Permet acompanyar els processos d'aprenentatge a través de l'experimentació i la manipulació directa. Permeten a l'infant realitzar les seves dificultats i la possibilitat d'autocorrecció.

Emmi Pikler
La pediatre, educadora i investigadora, fundadora de l'Institut Loczy, a Budapest, ens ha mostrat la importància de com ens preocupem pels més petits (la mirada, el discurs, etc.) o com deixar-los fer per descobrir per si mateixos. Això és fonamental per al seu desenvolupament.

Bernard Aucouturier
El psicomotricista i pedagog que ens ha permès entendre i compendre el que el nen ens vol dir a través del moviment. Ha permès canviar la visió dels professionals que acompanyen els nens en el seu procés d'aprenentatge, respectant en tot moment la seva originalitat i evolució.

John Bowlby
Amb la seva teoria de l'afecció ens ha fet entendre la importància de l'afecció segura i com els diferents vincles paternofilials, amb els seus cuidadors, els adults en el seu entorn influeixen en el desenvolupament i els comportaments del nen.

A. Jean Ayres
Doctora en Psicologia i terapeuta ocupacional. Ens ha inspirat treballar en el desenvolupament de la integració sensorial, permetent al nen interactuar amb tots els estímuls i elements del seu entorn.
Emmi Pikler
La pediatre, educadora i investigadora, fundadora de l'Institut Loczy, a Budapest, ens ha mostrat la importància de com ens preocupem pels més petits (la mirada, el discurs, etc.) o com deixar-los fer per descobrir per si mateixos. Això és fonamental per al seu desenvolupament.

Bernard Aucouturier
El psicomotricista i pedagog que ens ha permès entendre i compendre el que el nen ens vol dir a través del moviment. Ha permès canviar la visió dels professionals que acompanyen els nens en el seu procés d'aprenentatge, respectant en tot moment la seva originalitat i evolució.

John Bowlby
Amb la seva teoria de l'afecció ens ha fet entendre la importància de l'afecció segura i com els diferents vincles paternofilials, amb els seus cuidadors, els adults en el seu entorn influeixen en el desenvolupament i els comportaments del nen.

A. Jean Ayres
Doctora en Psicologia i terapeuta ocupacional. Ens ha inspirat treballar en el desenvolupament de la integració sensorial, permetent al nen interactuar amb tots els estímuls i elements del seu entorn.